Jak znaleźć dobrą pracę?
Praca to nie tylko źródło dochodów. Prawdziwą sztuką jest znalezienie posady, która będzie nas w pełni satysfakcjonowała. Wykonywanie obowiązków z pasją jest możliwe. Przemyśl, czego oczekujesz od pracodawcy i co możesz dać od siebie.
Czego oczekujesz?
Przebieg rozmowy kwalifikacyjnej jest schematyczny. Opracowując odpowiedzi na najpopularniejsze pytania pracowników HR, masz szanse poznać samego siebie. Zastanów się dokładnie nad przebiegiem Twojej dotychczasowej kariery. Jakie obowiązki Ci najbardziej odpowiadały? Wolisz pracować samodzielnie czy w zespole? W jakim kierunku chciałbyś się rozwijać? Odpowiadając na pytania, poznasz swoje oczekiwania względem pracy.
Dowiedz się jak najwięcej o potencjalnym pracodawcy
Aby znaleźć wymarzoną pracę, nie bój się zadawać pytań rekruterowi. Wywiad rekrutacyjny to również okazja do poznania dokładnej specyfiki pracy i organizacji. Zapytaj o wszystkie interesujące Cię aspekty – perspektywy rozwoju, możliwość pracy zdalnej, benefity czy kulturę pracy. Pozwoli to uniknąć późniejszych rozczarowań w nowym miejscu pracy i poszukiwań odpowiedzi na pytanie – jak znaleźć dobrą pracę?