Banki na każdej ulicy – Bank BPH

Banki na każdej ulicy – Bank BPH

Sieć dystrybucji Banku BPH składa się obecnie z 288 oddziałów własnych oraz 141 placówek partnerskich. Priorytetem banku są miejscowości, gdzie nie ma jeszcze żadnego punktu z jego logo.

– Bierzemy również pod uwagę miasta, w których już prowadzimy sprzedaż naszych produktów. Analizujemy udział placówki w lokalnym rynku, po czym podejmujemy decyzję o otwarciu kolejnego punktu. W ramach współpracy z dotychczasowymi partnerami często to właśnie im proponujemy poprowadzenie drugiej placówki – wyjaśnia Jarosław Uryga dyrektor zarządzający rozwojem sieci sprzedaży w Banku BPH SA. Atrakcyjnymi lokalizacjami dla placówki BPH są miejsca w sąsiedztwie innych punktów handlowych i usługowych, w przypadku mniejszych miast – ich centra. Od partnerów banku oczekuje się doświadczenia w bankowości, pośrednictwie finansowym lub ubezpieczeniach. Dwustanowiskową placówkę partnerską Banku BPH można uruchomić za niespełna 30 tys. zł. Koszt remontu lokalu może zamknąć się w kwocie 8,5 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci ustalana jest indywidualnie z kandydatem. Opłaty bieżące w 2012 roku wynoszą 400 zł netto miesięcznie, począwszy od siódmego miesiąca funkcjonowania placówki.

– Pomagamy partnerom w znalezieniu najlepszego lokalu. Wykorzystujemy bazy danych oraz propozycje, które na bieżąco otrzymujemy od agencji nieruchomości. Przyszły partner powinien umożliwić przedstawicielowi banku wejście do wnętrza lokalu w celu zweryfikowania stanu. Przedstawiciel ustala z kandydatem zakres prac do wykonania w lokalu, przed podjęciem ostatecznej decyzji, czy wskazany lokal kwalifikuje się na placówkę partnerską. Optymalna powierzchnia lokalu przeznaczonego na placówkę partnerską Banku BPH wynosi do 70 m2 – dodaje Jarosław Uryga.

Bank zapewnia partnerowi pomoc w uruchomieniu placówki, szkolenia, wsparcie w zakresie rekrutacji personelu oraz w zorganizowaniu lokalnej kampanii reklamowej, kompleksową opiekę zespołu profesjonalnych doradców, a także materiały promocyjne do wykorzystania w placówkach partnerskich.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments